dimarts, 10 de juny del 2008

Arribada a món youtube, poesia i música

I, sí, senyores (i es contats senyors que s'hi passin) ja tenim conta a nes youtube (altresvicis, per ser més exactes) i un primer vídeo penjat, que deixaré a aquí. Afegiré un poemet, i uns hits que cauen bé abans d'anar a dormir (o a jeure acompanyats, els que siguin sortuts). I, també afegir, que com podeu veure s'han afegit un parell de novetats a nes bloc tipo: wherewereyou, nombre de visitants que rebem, frase de la setmana, ... Que esper facin treure més suc a n'aquest desatès espai.

Au idò, molta sort i abraçades cap a s'altra banda de mar i a Ciutat, amb es exàmens d'universitat, i cap a Sant Joan, per sa selectivitat.






En ple remenat d'Air Redicul, un poema per ses arrels:


L'Herència del Padrí

Intent llaurar fèrtil l'ànima
com tu ho feies amb la terra
que ara no coneixeries.
De tu he heretat la llengua,
malmenada i desatesa,
prò n'he tengut els matisos
necessaris per poder
desxifrar i anomenar
aquest escorxat paisatge
que va perdent tota essència,
tan malmès per la ignorància
i el desdesig dels germans
qui no en són mereixedors.

De tu he heretat la llengua
i qualque record que em fuig
talment una au migratòria
que va des de gran alçada
tot cercant un nou país.


Sebastià Sansó, Poeta del Mes des Berenguer (Febrer, 2008)



Dance with me
- Nouvelle Vague
(àlbum: Bande a Part)



Duermen los niños - Andrés Calamaro (BSO de Bienvenido a Casa)




Com diria s'estrangera de l'Hospital de Manaclot: "Buenas Nocccccheeeeeeeeeees"

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai que riguuuuuuuudoooo!!! espardal de fotos...en tenim per sa mare i na bet xD

som sa domatigona de remallet, pero esque me fa peresa posar tot això de conta d'usuari...Fare d'anonimo que es mes emocionouss

aaau vaig a estudiar...mentre sa gent sa toca ses bowlings '¬¬

Anònim ha dit...

vaia quina tribu!!!!! sou terribles dins lo millor, jaja, bueno m'alegre de veurevos, una abraçada ben forta i a veure si ens vein, millor de festa no? besos

Xavier Peña ha dit...

bones, he arribat aqui de rebot i ja sé que sa cosa no té molt a veure, però..... te podries estirar per favor es nom des grupo i cançó des vídeo p.f.?? Aquesta que està en franchute!, mola molt!
Grasis!

Xavier Peña ha dit...

bò tabacot!, acab de veure que més abaix estava posat es nom: Malajube - Montreal 40ºC. Ssstupendo! Saludos!

cocarroi de ceba ha dit...

eeeeeee!! aquestes coses noves q poses x aki no les entenc!

1r: es mapa aquesta q ve? i xq serveix? com furula?

2n: ses visites van super be xq a jo me marca dos... (na neus i jo feim trampa xq marki mes xo no furula)


p.d. no se si es q soc jo q soc aixi de trevada;;

panadadexixeros ha dit...

manyy... jo som tan travada com tu!! ajajja
molt guapos es retocs.. xo n m'entero de nadaa!
per cert, qui és tota aquesta gent?? algú me pot informar per favor..



apa, sort per lo que vengui i lo que quedaa! :D

Anònim ha dit...

Quina travamenta nines !!

1. Es mapa és per sebre des d'on mos guaiten (lògicament només des de Urgell 33 i Inca/Sant Joan)

2. Es monigote que està abaix de tot és per veure quanta gent està "okeando" es nostro bloc a nes moment en que hi entrau voltros, no recompta quantes visites a nes dia , bla bla bla (perquè no ho vaig trobar, ja ho posaré)

3. Aina, per un pic q entra qualcú que no som noltros, no importa demanar ni qui ni es què xD


UUUUUUUUUUUUUUUUUN BESO SENYORES! (i meam si sa q ja no fa examens, fa qualq cosa de profit ;) jaj muakkk)

panadadexixeros ha dit...

...

Anònim ha dit...

n'aina tan xafarderona com sempre, pareix una pradina de ses bones xD

som jo un altre pic, es que me fa molta peresa omplir blogger des cojones...tateix, just que vegeu lo que escric ja me coneixeu

soy inconfundibeeel

muaka cacaueeetes

panadadexixeros ha dit...

mare meva...! es meus comentaris tenen massa repercussions x jo i es meus ànims! au deixarem aquí, perdonau, me pareix fantàstic que vengui qui vulgui i quan vulgui.




besades

Unknown ha dit...

jajaja, espardal quin show. pots pensar Aina, has de seguir així; creant polèmica :P

frit de freixura ha dit...

manyy explicamos un pok com vva nar es concert no???¿¿¿engaaaaa !!!

Jo això des mapa no ho pill molt tampok...¬¬ i me marca 58 visites!
Lida mos hauràs de fer una curset de com va tot això...jejeje...o almenos a jo xD

un besoooo nenaaasss :P

Anònim ha dit...

Martew, he fet un comentari més amunt per explicar lo des mapa, i lo de ses visites que surt a mà esquerra a dalt, marca sa gent que (des d'ahir que ho vaig posar) mos ha visitat a nes bloc.


Es pròxim pic faré un post explicatiu directament girls...

PS: m'apunt a sa proposta per na Manyy!!

muà!!

PS:és un redicul que ni es que surten a nes video hagin fet comentari,... :P

Anònim ha dit...

jajajaja me fa peresa fer un blog ara, ja el fare dema o quan hi pensi.

muak