diumenge, 15 de juny del 2008

EXTREMODURO!




Gran concert d'Extremoduro a Girona! Tot hi que mos varen passar ses mil putades, es tren va estar una hora més del compte, diluviava, varen obrir ses portes dues hores tart per cupa de sa vaga de camions, no varen tenir temps de fer moltes proves de so i a nes principi no s'escoltava gaire bé,tot mos va espessar quan va començar es concert. I si, s'ho varen currar bastant, considerant que devien estar fins a nes collons de tot per cupa des camions varen tocar més de dues hores i noltros tot hi estar fets pols ho varem donar tot (jo almenys, les vaig donar sa meva veu). Be vos deix amb un petit video que vaig fer i un parell de fotos.



tots banyats esperant per entrar



Esperant a que comences



Vista de tot s'estadi a nes descans

2 comentaris:

Prebe torrat ha dit...

Olé ahi monyi!!!


Meam si en venir cap a Porreres no se perden i no se troben sa tractorada pes camí. No sigui cosa se ceguin i s'envagin a fer es Pla per amunt i per avall.

Buena crónica. Muà!

frit de freixura ha dit...

veg que realment t'avorreixes molt jajaja


Molbé xo eh!xD he de donar ses gracis a cocarroi de ceba x haver complit sa petició illenca.



p.d:A jo sa me veuen es "pies de foto" un poc mogudets...¬¬ jajaja


QUIN FESTIVAAALL!!!muajajaja