divendres, 11 de juliol del 2008

ESTIU

Ni te n'adones i passen es dies volant. De moment intents de tornar morenes (sobretot na manyy i jo que ho tenim més difícil), marxetes, sopars de platja i altres projectes.

Fent un recompte... Platja a matar (ja ni m'en record de quantes n'hem vist), visita a en Tomeu Penya a Búger, Pina un cap de setmana (ara que diu que no ho donam tot??), soparillo a sa vorera de mar amb acompanyament de guitarres, una fugida a s'Embat amb n'Ierene...
I com a plans d'un futur immediat, Campanet, s'Horta, Extremoduro, Son Servera... i pa'lante!







5 comentaris:

Domàtiga de ramallet ha dit...

Com m'está agradant aquest començament d'estiuuuuuuu....Mem si el prolongam i seguim amb aquest ritme per barcelona

Marc ha dit...

Domàtiga de remallet (creia que era ramallet), una mica trist tenir aquest nom i posar-se com a foto una tomàtiga transgènica des Mercadona, no? Sa foto és xula, tot s'ha de dir...

PD: A voltros sí que vos deixava jo ben morenes... TORRADES!!

cocarroi de ceba ha dit...

Maaaaarc! lo de sa foto es cupa meva xq era jo sa que li cercava sa foto d'una domàtiga de ramallat xo no en varem trobar cap de decent pes google i en teoria n'haviem de fer una noltros!

mem si s'estiu acaba tant be com ha començat

Domàtiga de ramallet ha dit...

Senyor Marc, a fer derribos a cateva, que trob que vostè té molts de problemes amb so meu usuari. Si no li va bé sa foto o men cerques una...o es bo de fer no mirar-la.

Crec que mantendré sa domàtiga transgènica per molt de temps...Ahí se queda.

Unknown ha dit...

A matar, a matar.