diumenge, 13 d’abril del 2008

Odisea cinemanil

Divendres a vespre na Lida i jo mos endinsàrem a una gran aventura que vàrem titular: "en recerca des Festival Park". Resulta que ves a sebre perquè vàrem pensar que estaria bé anar a n'es cine, i després de mitja hora per telèfon vàrem acordar que aniriem a veure "no es país para viejos" que diven que està molt bé, però això no va passar de ser sa intenció perquè resulta que sa conductora novata ja va tenir problemes per trobar na Lida a dins Inca. Ei, és una cosa que passa a molta gent no trobar sa rotonda..! Bé, després d'haver passat dues vegades per davant ella i fer-li haver passat un des 15 minuts més llargs de sa seva vida XD, se va encolcar a nes cotxe i cap a Festival hi falta gent. Però resulta que no sé a quina rotonda vaig tornat a prendre per es camí equivocat, per segona vegada! I venga fes voltes pes mig de sa carretera, torna enrere i intenta trobar es Festival. I si a algú li pareix que trobar s'aparcament és una cosa fàcil que s'ho faci mirar, perquè vàrem haver de fer-ne la meitat a senrrevés
per poder aparcar. I quan per fi apagam es motor... resulta que s'havien fer les deu i mitja, per sa qual cosa ja no arribaem a temps a sa peli. Al final acabàrem vegent "27 vestidos" que si en voleu informació na Lida la va descriure molt bé al seu flog.
Camí de tornada sense massa incidents destacables i unes bones xerrades per acabar es vespre.



Ja sé que no és un escrit que enganxi ni que sigui extremadament interessant però de moment... no se m'acut res millor.

Na Lida m'ha dit que s'hi podien adjuntar fotos...
Vos present es meu futur novio, ei se mira pero no se toca eh! És ben curro ell eh! jujuju


PS: també li vaig deixar provar a na Lida, però jo ja l'he afinat! ajajajaj :P

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Xítxero!!
Bon post i millors faltes !!! =P

M'acaben d'arribar es vídeos d'Andorra...'¬¬ ara. però bé, millor tard q mai, vaia reportatges culinaris...

Un besso massissas!!!

Domàtiga de ramallet ha dit...

ajajajjajaj quines fenómenes que estau fetees eeeh...lligant amb akest killo brother pes festival xD

kualke dia jo fare es meu estreno triumfal des posts...no vos preocupeu...m'ho agaf amb calma

aaaaaau vaig a sopaaaaaaar pastanaagues

cocarroi de ceba ha dit...

a wep! jo tmb en vull un d'aquests! on l'han trobat madona? haure de venir a cercarne amb tu, mem si aixi en trob un de tan curro!

i lda, tu no ti acostis ¬¬

panadadexixeros ha dit...

ajajja no noooo! es ben meu akesttt!!!!
:D:D:D

Unknown ha dit...

manyy, jo que t'havia guardat es camarero...

Marc ha dit...

Com vos agraden es maricas, deu mevet...